FAQ

1. Myslíte to vážně?

Záleží, jestli se ptáš na znění naší značky, nebo na to, že jsme s něčím takovým vůbec přišli. Teda vlastně nezáleží, protože odpověď na obojí je, že jo. Prostě nám chyběla lokální značka, která by dělala něco podobnýho. Zatím se soustředíme hlavně na basic kousky, ale jestli si udržíme tvoji přízeň a budeš u nás nakupovat všechno svoje oblečení, všechno oblečení pro svoje blízký a všechno oblečení pro strýce a tety z šestasedmdesátýho kolene, tak je dost velká šance, že se z nás jednou stane větší brand.

2. Jak vyčistit špinavý bong?

Existuje mnoho různých přípravků na čištění zašlých bongů. Některé fungují lépe, některé hůře, některé vůbec a některé jsou nekřesťansky drahé. Jediné, co budete potřebovat, je technický líh a sůl. Do zašlého bongu nasypte pár lžiček soli a zalejte lihem. Ucpěte všechny otvory bongu a co chvíli protřepávejte. Sůl se v lihu nerozpustí a slouží tedy jako jemný abrazivní materiál, který seškrabává z povrchu skla usazené nečistoty. Líh je velmi dobré rozpouštědlo, proto je v kombinaci s brusným materiálem, v našem případě solí, výborné řešení. Po čištění lihem bong dobře propláchněte teplou i studenou vodou pro dokonalé odstranění denaturačních složek lihu.

3. Kolik vám to hodí měsíčně?

Furt ne tolik, aby Adam Báča nemusel po noci vypalovat dívídíčka s dětským pornem. Všichni tři chodíme normálně hákovat. Naštěstí teda všichni děláme ve Footshopu, takže můžem dát občas brainstorming v kuchyňce. Svoje oblečení ale tvoříme spíš ve svým volným čase. Proto prosím hned nekontroluj volný pokoje v pankrácký věznici, když budeš čekat na mail víc než 24 hodin. Zároveň se občas může stát, že ti odpovíme třeba ve dvě ráno. To pak tu zprávu budeš muset asi trochu dekódovat.

4. Udělal jsem si objednávku, co teď?

Nejpozději do 24 hodin by ti měl přijít mail s potvrzením objednávky. Všechny objednávky odesíláme do 3 pracovních dnů, samotná doba dodání pak záleží na zvoleném způsobu dopravy. Většinou je to ale zhruba 1-3 dny v Česku a 2-5 dnů na Slovensku. Ke každé objednávce ti zašleme sledovací kód s odkazem, kde budeš moci svoji objednávku sledovat. Pokud budeš potřebovat pomoc na horké lince, tak volej klidně 24/7, kdyžtak ti to prostě nezvednem. :)

5. Je možné osobní předání? Koupím vaše produkty jinde, než na vašem eshopu?

Ano, momentálně jsou naše produkty dostupné na dvou kamenných prodejnách:

Section
Jagellonská 15
Praha, CZ
130 00

Flace
Obchodná 557/33C
Bratislava, SK
811 06