O nás

Každej správnej markeťák, co se ještě nestihl napěchovat omítkou a následně vyhořet, svorně tvrdí, že na dnešním trhu není místo pro brandy, co nezastávaj žádný hodnoty. Když si přeložíš, co znamená Skedda, zjistíš, že určitý hodnoty zastáváme. Sice to asi nejsou takový, abychom mohli posílat hadry dětem na školu v přírodě organizovanou farností svatýho Jeremiáše, ale začátek je to dobrej.

Jsme @adambaca, @domskywalker a @loco_marky.

Chceme dělat něco, co tady zatím chybí. I když to je asi tak nějak jasný. Nemusíš být Steve Jobs, abys věděl, že je to lepší než dělat něco, co už tady je, že jo. V roce 2018 jsme potiskli svoje první trička s motivy svých dětských hrdinů. Tak nějak pro sebe a pro svý kámoše. A tak to plánujem dělat i nadále. Sice máme e-shop a neznáme každýho, komu něco pošlem, ale díky těm zmíněným hodnotám víme, že máme k životu tak nějak stejnej postoj. A tím nemyslíme jenom aplikaci tělesných sekretů na obličej svých blízkých (takhle kulantně je to napsaný proto, kdyby se sem náhodou proklik někdo z tý farnosti). Skedda je totiž hlavně o tom, jak trávíš život. A jestli vůbec nějakej život vlastně žiješ.

Možná je to trochu smělý přání, ale rádi bychom jednou byli něco jako streetwear brand. Je nám jasný, že tahle myšlenka už způsobila nejednu poluci některých rádoby hustlerů, ale zároveň věříme, že když si dáme záležet a budem odvádět dobrou práci, tak se možná nakonec krom velkýho množství nudes (btw, instagramy máte nahoře) dočkáme něčeho, co bychom považovali za úspěch.